miercuri, 13 februarie 2008

of Fredo & Pid'Jin

Cat mai sunt de comici si porumbii astia doi. Nu am nici cea mai vaga idee de unde si pana unde izbucnirea asta cu Fredo si Pid'Jin. Oarecum imi aduce aminte de Pinky and the Brain, de care stim cu totii. Cartoon Network = childhood [asta pana cand au inceput sa le traduca :(].
Faza e ca umorul promovat de benzile astea desenate nu ii nici pe aproape ceva care mie sa mi se para foarte amuzant. Da, sunt unele fazute care mi se par dragute, dar nu in modul exagerat, nu-i chiar ceva care in mod normal "would crack me up". Si totusi nu ma pot opri din citit, si dau iarasi un Random Episode. Toate au o morala asa subtila, ascunsa si adevarul e ca trebuie sa stii cum sa le interpretezi. Scuuuumpii de ei, cum incearca ei sa distruga lumea, si cat ii de bazat grasunul si cel mic cum se mai chinuie el sa isi piarda virginitatea. :)) Ma dau pe spate numai cand ma uit la fetele lor :)) comici tare. Sunt foarte frumos realizati si e totusi impresionant ca desi nu ma atrag in mod deosebit, totusi imi plac de nu mai pot. :))

Niciun comentariu: